0 850 650 0 500|teknik@wi.com.tr

Mikrotik Wifi Debug Hata Kodları ve Anlamları

Mikrotik Wifi Hata Kodları / Açıklamaları detaylı bir şekilde raporlanmış halini görüntüleyebilirsiniz.

“joining failed” – Sadece Istasyon modunda iletişim gerçekeleşebilir . bazı nedenlerden dolayı AP ‘ye bağlanmada başarısız oldu .

“join timeout” – Istasyon Modunda bu sıkıntı olabilir . İlk işaret frame ‘ı alamadığında gerçekleştir. Bağlantı kapasitesinden uzak noktada yada düşük sinyal seviyesi olabilir .farkı frekanslardaki gürültü nedeni ile istasyon bağlantısı gerçekleşmeyebilir.

“no beacons” – WDS bağlantısı için uzak iletişimden cevap alınamadı . Muhtemel Sinyal düşük , Güc düşük yada gürültü kaynaklı bir iletişim problemi olabilir.

“extensive data loss” – Yerel bağlantı arayüzü mümkün olan en düşük oranda birden fazla başarısız iletişim gerçekleştirmiş ve veriyi göndermek için yeterli sinyal seviyesini yakalayamıyor yada ortamdaki gürültü , frekans kirliliği bu verinin taşınmasına izin vermiyor.

“decided to deauth, <802.11 reason>” – uzak bağlantı bağlantınızın kopmasını istedi.

“inactivity” – uzak cihaz bağlantı hareketi göremediği için bağlantı talebini reddetti.

“device disabled” – Yerel bağlantı interface ‘ı kapalı

“got deauth, <802.11 reason>” – 802.11 ‘e göre bağlantı isteğine izin verilmedi. MAC filitreleme yada güvenlik şifrelemesi nedeni ile bu hata alınabilir .

“got disassoc, <802.11 reason>” – Bağlantı oturumu sonlandırılmak isteniyor .kötü data paketi yada 802.11 protokolüne uygun olmayan veri transferi.

“auth frame from AP” – Bağlantı frame ‘ı uzaktan alınamadı. Karşı tarafın bağlantısı AP ‘den Bridge ‘ yada fakrlı protokole çevirerek tekrar deneyiniz.

“bad ssid” – WDS Link için geçersiz SSID

“beacon from non AP” – Karşı tarafın bağlantı tipi AP modda değil . muhtemelen modu değişmiş yada uyumsuz protokol seçili

“no WDS support” – WDS Modu Desteklenmiyor .

“failed to confirm SSID” – SSID WDS Link için desteklenmiyor .

“hardware failure” – Donanım Hatası . Bilinmeyen bir durum olabilir. Yazılım güncellemesi deneyiniz.

“lost connection” – Bağlantı düştü . İletişim protokolü farklı yada bağlantının devam etmesini engelleyen durum söz konusu

“auth timeout” – Istasyonda karşılaşılır . AP bağlanmanıza izin vermiyor yada olası iletişim protokolleri uyumsuz ( MAC filitreleme yada Access List’de izininiz olmayabilir )

“assoc timeout” – Istasyonda karşılaşılır . AP bağlanmanıza izin vermiyor yada olası iletişim protokolleri uyumsuz ( MAC filitreleme yada Access List’de izininiz olmayabilir )

“compression setup failure” – Bağlantı imkansız , Yetersiz kaynak yada sıkıştırma için yeterli sıkıştırma söz konusu değil .Çok sayıda bağlantı gerçekleştiğinde AP bağlantıyı destekleyemezse oluşabilecek bir hatadır.

By | 2016-11-15T08:46:07+00:00 9 Mart, 2015|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment